4 oktober, 2012  |  Grafisch Interactief

Nieuwe huisstijl Vonk(t)

Voor Vonk, functionele mensenkennis, was de verandering van haar productaanbod hét moment om ook de visuele identiteit aan te passen. GO Graafisch Ontwerp ontwierp een huisstijl die naadloos aansluit op de doelstellingen en kernwaarden van het bedrijf.

Vonk richt zich op de talenten en vaardigheden van mensen, verwoord deze, brengt ze in beeld en zet ze vervolgens af tegen uiteenlopende arbeidsgerelateerde vragen. Doelstelling van het bedrijf is 'de juiste mens op de juiste plek' zodat talenten en vaardigheden optimaal worden benut en men in de werkomgeving beter presteert (gaat vonken!).
Klare taal, empatisch en excellent zijn de kernwaarden op basis waarvan Vonk haar diensten aanbied.

De bedrijfsnaam 'Vonk' en de doelstellingen van het bedrijf zijn door GO Graafisch Ontwerp visueel vertaald naar een nieuw en krachtig beeldmerk. Daarnaast zijn de drie kernwaarden van het bedrijf vertaald naar heldere en stijlvolle ontwerpen met sprankelende portretten van personen die 'vonken' in hun werkomgeving.

Binnen de nieuwe visuele identiteit heeft GO Graafisch Ontwerp naast het nieuwe logo ook het ontwerp en de realisatie verzorgd van correspondentiemateriaal, Word-sjablonen, website, e-Nieuwsbrief, boekomslag, productbrochures, gevelbord en signing.

 

gerelateerde berichten